Ya olduğun gibi görün, yada göründüğün gibi ol.
Anasayfa | İletişim | Kapak Resimleri | Android

Blogger Sitenin arka plan resmini değiştirmek



Merhaba arkadaşlar. Bugün sizlere bloggerda sitenin arka plan resmini nasıl değiştirebileceğinizianlatacağım. Birçok sitede aradım baktım fakat hepsi aynı kodları vermiş ve kodlar içerisinde hiç ilgisi bulunmayan kodları bile eklemişler. Bu kadar uğraşmaya gerek görmüyorum ben direk kodları vereceğim.Ayrıca kendi kullandığım arka plan resmini vereceğim isterseniz siz kendi arka plan resminiz ile değiştirebilirsiniz.Sitenin arka plan resmini değiştirmek için :

sitenin resmini değiştirmek

1. adım:  Blogger > Şablon > html'yi düzenle > widget şablonlarını genişlet kutucuğuna tik atıyoruz. Ve şablonumuzda F3 e basarak aşağıdaki kodu arıyoruz.
body{
2. adım: Yukarıdaki kodun hemen altında aşağıdaki koda benzer bir kod olacaktır.

background: url(buraya resmin adresi)
Yukarıda 2. adımdaki kodu bulduktan sonra parantez içerisinde sizin sitenizin kendi arka plan resminin adresi olacaktır onu silerek aşağıda verdiğim arka plan resmini veya kendi resim url nizi ekleyerek. Sitenizin arka plan resmini değiştirebilirsiniz.

Kodun son hali aşağıdaki gibi olacak:

background: url(https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj6pBBDRlXHcxcYBzk1l6PZZKRPCcF-Zjkj9bKSAN3Nvtz6kxj19ZUi-nokhb6UpDBC2G-8M6ll1F03zWORaFdl72aaHTWMobQec56-tA8VS3hsD8TITqO9-49gTSg1DvO-RRQW5JHXINx9/s1600/background.gif)
Yukarıda mavi ile yazdığım resmin url sini kendi resminizin url'si ile değiştirirseniz sitenizin arka plan resmide değişecektir.

Bu yazıyı sitenizde/forumunuzda paylaşmak için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz..




Blogger eklentileri


Bu yazı daha önce counter kişi tarafından okundu.

0 yorum:

 
 

Diyer Sitemize Bekleriz FacebookTs

X